You are 0.0 away from free shipping

Često postavljana pitanja

Jesi li prilikom pregledavanja stranice www.vucko.hr ima-o/-la pitanje na koje ne znaš odgovoriti? Ekipa Vučko odabrao je one najčešće i odgovorio na njih.

Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave obračunavaju se u košarici i jasno su vidljivi na kraju kupnje te zapisani prilikom narudžbe. Trošak dostave ovisi o dimenzijama pošiljke naručene robe, težini pošiljke te odabiru načina plaćanja ili dostaven službe. Tošak uključuje troškove dostave i pakiranja. PDV je uključen u cijenu dostave. 

Mogu li platiti po predračunu?

Ukoliko želite plačati po predračunu, odaberite plaćanje po predračunu, a mi ćemo vam poslati podatke za prijenos u povratnom mailu. Paket ćemo poslati nakon što doznaka sjedne na naš bankovni račun.

Što ako dođe do komplikacija tijekom i nakon dostave?

Uslučaju bilo kakvih problema uvijek se možete obratiti na našu e-mail adresu info@vucko.si i zajedno ćemo pokušati riješiti problem i dogovoriti da vam paket bude dostavljen u najkrajćem mogućem roku.

U koliko bude bilo kakvih problema nakon dostave paketa, od velike pomoći je i fotografija (oštećnog paketa, proizvoda s nedostatkom i sl.), a ne zaboravite priložiti kratak opis.

Za pomoč oko dostave dostupni su i Pošta Slovenija ili GLS Slovenija.

Mogu li osobno preuzeti papuče?

U poduzeće Vučko d.o.o. smatra se da imamo zasebno fizička prodajna mjesta i internet trgovinu. To znači da se izbor artikla može razlikovati i na pojednim prodajnim mjestima. Narudžbe zaprimljene putem internet trgovine nemaju mogućnost osobnog preuzimanja, ali nas možete posjetiti na adresi  Stranska vas ob Višnjica 17, 1295 Ivančna Gorica i izbrati najljepše iz našeg skladišta koje možete i isprobati.

Imam promo kod – gdje ga mogu unijeti?

Unesite promo kod u košaricu prije potvrde narudžbe. U prazno polje unesite valjani promo kod. Klikom na gumb “Upotrijebi kupon” automatski će vam se naplatiti važeća vrijednost promo koda.

Prilikom unosa promo koda obratite pozornost na ispravnodt koda i njegovu valjanost.

Koliki su troškovi dostave?

Akcije se međusobno ne zbrajaju te se ne odnose na već snižene artikle, kao ni na poklon bonove. Pojedinačni promo kod možete iskoristiti samo jednom u pojedinačnoj online kupnji. Promo kodovi vrijede samo za online trgovinu i ne vrijede na prodajnim mjestima.

Mogu li zamijeniti ili vratiti proizvod

Za povrate, zamjene ili reklamacije, prihvaćamo obrazac koji se nalazi OVDJE. Obrazac zajedno s proizvodom i računom pošaljite na adresu Vučko d.o.o., Stranska vas 17, 1295 Ivančna Gorica, gdje ćemo obraditi i urediti vaš zahtjev.

U slučaju povrata, zamjene ili reklamacije proizvoda možete se obratiti na e-mail adresu info@vucko.si ili na broj telefona +386 1 7878 514

Jedan od proizvoda koje sam naruči-o/-la je oštećen ili nedostaje. Što učiniti?

Iako u Vučkotu nastojimo izbjeći greške i svaku narudžbu provjeravamo više puta, ponekad se ipak dogodi da dođe do pogreške. I u tom slučaju stojimo Vam na raspolaganju za pomoć na info@vucko.si ili na +386 1 7878 514

U slučaju reklamacije oštećene robe možete se javiti na našu e-mail adresu info@vucko.si sa slikom i kratkim opisom. Ukoliko je reklamacija opravdana, zamolit ćemo vas da ispunite obrazac za povrat koji se nalazi OVDJE. Obrazac zajedno s oštećenim proizvodom i računom pošaljite na Vučko d.o.o., Stranska vas 17, 1295 Ivančna Gorica. U slučaju opravdane reklamacije nadoknađuju se troškovi dostave. 

Iskreno se ispričavamo zbog pogreška i obećavamo da ćemo ubuduće biti još oprezniji.

Želimo naručiti promotivni tekstil za poduzeće ...

Naravno, u glavnom izborniku imate karticu PROMOCIJA u kojoj možete birati između promotivnih papuča ili promotivnog tekstila. Svaka kategorija ima širok izbor artikla, ispod kojih se nalazi obrazac za upit. Ako vas nešto, slobodno ispunite obrazac.

Kako odabrati pravu veličinu?

Kako bismo vam olakšati brige oko odabira odgovarajuće veličine papuča, pripremili smo nekoliko savjeta i tablicu okvirnih veličina za artikle u okviru za odabir VELIČINE u kojoj možete provjeriti koja dužina stopala obično odgovara kojem broju i modelu papuča.

Imate li trgovinu gdje možemo isprobati papuče?

Papuče možete isprobati na našim prodajnim mjestima diljem Slovenije. Gdje se trenutno nalaze naša prodajna mjesta u Sloveniji možete provjeriti na početnoj stranici  web stranice pod kategorijom LOKACIJE. Na objavljenim mjestima možete kupiti i papuče.

Moj omiljeni proizvod je rasprodan! Kada će ponovo biti na zalihi?

Ekipa Vučko čini skupina pojedinaca koji svojim vještim rukama sudjeluju u procesu nastajanja papuča. Cijenimo cijelu ekupi i trudimo se da uvijek imamo spremne zalihe. Nažalost, ponekod zbog vaših vrijednih narudžbi i mi ponestanemo ovih zaliha, ali ne brinite, udružit ćemo se i pobrinuti se da papuče uskoro budu ponovno na zalihi.

Trenutne zalihe vidljive su na našoj web stranici, tako da uvijek možete vidjeti koji su proizvodi i brojevi trenutno dostupni.

Naruči-o/-la sam papuče, ali mi broj ne odgovara. Što sad?

Za promjenu broja ispunite obrazac OVDJE. Obrazac zajedno s proizvodom i računom pošaljite na adresu Vučko d.o.o., Stranska vas 17, 1395 Ivančna Gorica, gjde ćemo obraditi vaš zahtjev i urediti zamjenu.

U slučaju promjene broja, za pomoć se  možete obratiti i na e-mail adresu info@vucko.si ili na broj telefona +386 1 7878 514

Možemo li naručiti dostavu na prodajno mjesto?

Dostava vaše online narudžbe na naše lokacije ili prodajna mjesta nažalost nije moguća. Za kupnju potem online trgovine  možete birati između načina dostave koji su navedeni u online trgovini i Općim uvjetima poslovanja. Dostava na prodajno mjesto Vučko nažalost nije moguć način dostave.